Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką Cookies w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Kategorie
- Nowości
- Bestsellery
-
Upomniki
- Dla zwierząt
-
Do czyszczenia
- Do piekarników kominków i grilla
- Do łazienek i sanitariatów
- Do szkła i okien
- Do mebli i drewna
- Do odkamieniania
- Do podłóg uniwersalny
- Do podłóg drewnianych
- Do podłóg panelowych
- Do kamienia naturalnego i sztucznego
- Do plastiku RTV AGD i zabawki
- Do podłóg kamiennych i lastrico
- Woda demineralizowana
- Do stali nierdzewnej
- Do rozpalania kominka, grilla, ogniska
- WYPRZEDAŻ
- Kontakt
-

-
Kategorie
- Nowości
- Bestsellery
-
Upomniki
- Dla zwierząt
-
Do czyszczenia
- Do piekarników kominków i grilla
- Do łazienek i sanitariatów
- Do szkła i okien
- Do mebli i drewna
- Do odkamieniania
- Do podłóg uniwersalny
- Do podłóg drewnianych
- Do podłóg panelowych
- Do kamienia naturalnego i sztucznego
- Do plastiku RTV AGD i zabawki
- Do podłóg kamiennych i lastrico
- Woda demineralizowana
- Do stali nierdzewnej
- Do rozpalania kominka, grilla, ogniska
- WYPRZEDAŻ
- Kontakt
-
-
Reklamacja towaru
Reklamacja towaru
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych.
Prowadzący sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia a gdyby to było niemożliwe, do poinformowania Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty ujawnienia wady; żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; nadto: podanie danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji jednak nie wpływa na treść rozstrzygnięcia i decyzję Sprzedającego.
W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Do Klienta należy decyzja z jakiego uprawnienia chce skorzystać
Przed odsełaniem towaru, bardzo proszę o kontakt telefoniczny na nr 503-710-905.
Więcej informacji jest w Regulaminie Sklepu.
W załączeniu formularz: Formularz reklamacji
Niniejszy formularz można wydrukować i odsełać na adres korespondencyjny (Kłobuczyn 71, 59-180 Gaworzyce) lub elelktronicznie na adres e-mailowy: info@multihome24.pl.
Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad zarówno fizycznych jak i prawnych.
Prowadzący sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia a gdyby to było niemożliwe, do poinformowania Klienta w tym terminie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności: rodzaju i daty ujawnienia wady; żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o żądaniu obniżenia ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; nadto: podanie danych kontaktowych składającego reklamację. Podanie tych danych ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji jednak nie wpływa na treść rozstrzygnięcia i decyzję Sprzedającego.
W przypadku, gdy na produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej będzie zawarta przy opisie Produktu w Sklepie. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Do Klienta należy decyzja z jakiego uprawnienia chce skorzystać
Przed odsełaniem towaru, bardzo proszę o kontakt telefoniczny na nr 503-710-905.
Więcej informacji jest w Regulaminie Sklepu.
W załączeniu formularz: Formularz reklamacji
Niniejszy formularz można wydrukować i odsełać na adres korespondencyjny (Kłobuczyn 71, 59-180 Gaworzyce) lub elelktronicznie na adres e-mailowy: info@multihome24.pl.